czwartek, 8 września 2011

Pandora

Witam !
Pewnie każda z Was kojarzy bransoletki Pandora. Te ekskluzywne cudeńka kradną serca kobiet od niedawna. Najlepszą ich cechą jest to, że kolorystkę i wzory zawieszek, koralików, możemy dobierać same, według naszego gustu, nastroju i charakteru. Są przeurocze!
Zawsze odstraszała mnie ich cena, bo musiałabym długo odkładać, ale nad naszym morzem znalazłam dużo tańszy zamiennik.
Pewien miły pan posiadał stoisko, które przyciąga wzrok każdej kobiety. Było tam milion koralików we wszystkich kolorach świata i różne łańcuszki, rzemyki od koloru do wyboru. Było tego tyle aż miałam problem z wyborem, a moi kompani w podróży zostawili mnie samą z tym problem.
Zdecydowałam się na jeden, uroczy, słodki, dziewczęcy koralik :)


20 komentarzy:

  1. bardzo modne są te bransoletki :) też zawsze cena mnie odstraszała (skutecznie do dzisiaj)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wygram w lotka to wiesz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Socjologia? Nie, to nie dla mnie ;) Dzisiaj podjęłam decyzję i wybieram filologię germańską :D

    OdpowiedzUsuń
  4. w takich bazarkach można kupić bardzo fajne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne jest to ze samemu mozna taka bransoletke zrobic ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne są!! kiedyś może sobie kupię :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka bransoletka to marzenie :) Zazdroszczę Ci iz znalazłaś nad morzem zamiennik w dużo niższej cenie :) Mam nadzieję że przyjemnie będzie Ci się ją nosiło, pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooj tak, te bransoletki są świetne ;]
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam chodzić po takich straganach ..
    zapraszam . : oliwia-shop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, one są boskie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. są super szkoda ze u mnie takich nie ma:(

    Dodajemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  12. GENIALNY blog!!!!!!!!!!:D
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne zdjęcia ! :D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny ten koralik!!<3
    to Ty na zdjęciu?:)
    ładna jesteś!

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie w ogóle nie kręci ta pandorowa idea. Szkoda kasy wg mnie na takie korale, wolałabym sobie kupić 5 różnego koloru bransoletek, niż 5 koralików:/

    OdpowiedzUsuń
  16. A p.s. w związku z poprzednim komentarzem uważam, że wersja "nadmorska pandora" to super rozwiązanie:D

    OdpowiedzUsuń