czwartek, 4 sierpnia 2011

Z motylem na szyi

Jako że moje zegarkowe szaleństwo nabiera rozpędu, dziś przedstawię Wam kolejny. Nietypowy, bo na szyję. Prezent ze stolicy od Szmyciuli i Muszka :*






Ostatnio coraz częściej możemy spotkać się z biżuterią w kolorze patyny. Mogą to być kolczyki, bransoletki czy coś na szyję.
Długi brązowy łańcuszek (długość ok. 80 cm) jest połączony w tym przypadku z zegarkiem kieszonkowym (średnica ok 3 cm), który został przerobiony na wisior.










 Całość jest stylizowana na bardzo stary styl (retro, vintage). Posiada bardzo wyraźne zdobienia. Z przodu motyl, z tyłu ornament z kwiatami. Na górze znajduje się guziczek, który wygląda dość niepozornie. A gdy go wciśniemy :



widzimy zegarek z klasyczną białą tarczą.

Działa bez zarzutów :)










Nigdy nie nosiłam takich rzeczy. Raczej do moich codziennych strojów nie dobierałam żadnej biżuterii, ale chyba najwyższa pora to zmienić. To cudo pasuje do większości stylizacji, więc na pewno często będzie można zobaczyć go na mojej szyi :)

20 komentarzy:

  1. Na allegro są dostępne inne wzory tego wisiorka/zegarka .. bardzo chciałam go sobie kupić ale w mojej klasie dużo dziewczyn go już posiada .
    Bardzo fajny blog obserwuje i zachęcam do obserwowania .
    lovekathrine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczny. Nie wiesz w jakim konkretnie sklepie kupiły? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również posiadam taki zegareczek. Znalazłam go za 5 zł na comiesięcznym targu staroci :) Jestem z niego dumna, ale niestety klapka się psuje [już ze starości] i nie mam do niego łańcuszka ;P Ale działa bez zarzutów dlatego często mam go przy sobie :)

    To jak dodajemy do obserwowanych?

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne te zegarki! Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny :)
    no tak masz racje do zdjec idealny :) napewno juz niedlugo go wykorzystam :)
    obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam taki zegarek na łańcuszku:) tyle że mój ma obudowę wysadzaną kryształami Swarovskiego;) ale też otwiera się po naciśnięciu tego guziczka:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię biżuterie w tym kolorze. Ten zegarek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się, te trampki są świetne :) Poluję na taki zegarek, tylko żeby to zamknięcie było w środku puste aby było widać wskazówki bez otwierania ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie że pasuje prawie do wszystkiego, moja kuzynka ma podobny i stale go nosi do wszystkiego :)
    Możemy się dodać do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest świetny!!!
    A przy okazji, zapraszam na moje rozdanie

    http://pantereczka.blogspot.com/2011/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo :) Uwielbiam takie wisiorki!

    OdpowiedzUsuń
  12. oznaczyłam Cię do zabawy "7 faktów o moim makijażu" :) więcej tutaj: http://nenka-my-wardrobe.blogspot.com/2011/08/21-make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy blog.
    +do obserwowanych zapraszam do mnie

    www.msslady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Posiadam również trzy takie zegarki : jeden z nich nie jest na zamykanie, wskazówki widać od razu, drugi jest otwierany na bok, a trzebi ogóry. Są w bardzo podobnej kolorystyce. Tak jak wspomniałaś pasuje on do wszystkiego, coś na elegancko i codzienne wyjście z domu.

    Bardzo fajnie prowadzisz bloga,dodałam do obserwowanych. Zapraszam do mnie.

    http://voath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyznaczyłam Cię do nominacji The Make Up Blogger Award . Więcej znajdziesz na stronie http://something-from-life.blogspot.com/2011/08/make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń